Wiec, na wstepie napisze ze zrobilem liste bo nie widze sensu robic osobny temat na kazdy z nich...
No to lecimy...
1:Ekwipunek- koniecznie musi zostac dodana znaczna ilosc eq. Jest go ogolnie malo i szybko przestaje sie je zmieniac... To naprawde duzy minus. Mozna y dodac jeszcze do listy eq ringi, nie duzo ale zeby byly.
2: Expy- tez nie ciekawie, wyexpic sie mozna na 3-4 moobach troszke zroznicowania i sensu ktory da chec biegania po nich... Do tego Bossy z ktorych dropi jakis legendarny ekwipunek (Z trudem) a respily by sie one np raz na 30min. Wymagaly y one od gracza lvl, doswiadczenie a w mozliwym przypadku tanka.
3: Rajdy- Team 6 graczy, pokonuja dluga droge po lochu czy czyms zeby na koncu stoczyc ostateczna walke o exp i reward.
4: Magiczne przedmioty- Dodac item ktory ciezko zdobyc, ktory po uzyciu, dodaje losowy bonus do przedmiotu, maksmalna ich ilosc wynosila by kolo 3. Moglo by wskakiwac np losowa statystyke w ilosci od 1-7 + np do armorow jakas regeneracja od 35-80 i absorbcje.
5:system upgrade- Kamyki niech nie dropia tylko niech beda do kupienia u npc za okolo 150 dolcow (Drop bardzo rzadki) a po nieudanym ulepszeniu spada plus a nie znika item... Ma to naprawde bardzo dobry stosunek w samej grze a ulepszanie jest bardzo trudne. (przy 37% szansy na ulepszenie na kazdym plusie do +5 wydawalo sie minimum 2kcc na kanpaiu)
Na razie nie bd sie rozpisywal dalej bo nie chce robic gradu... Licze na szybkie opinie ^^
No to lecimy...
1:Ekwipunek- koniecznie musi zostac dodana znaczna ilosc eq. Jest go ogolnie malo i szybko przestaje sie je zmieniac... To naprawde duzy minus. Mozna y dodac jeszcze do listy eq ringi, nie duzo ale zeby byly.
2: Expy- tez nie ciekawie, wyexpic sie mozna na 3-4 moobach troszke zroznicowania i sensu ktory da chec biegania po nich... Do tego Bossy z ktorych dropi jakis legendarny ekwipunek (Z trudem) a respily by sie one np raz na 30min. Wymagaly y one od gracza lvl, doswiadczenie a w mozliwym przypadku tanka.
3: Rajdy- Team 6 graczy, pokonuja dluga droge po lochu czy czyms zeby na koncu stoczyc ostateczna walke o exp i reward.
4: Magiczne przedmioty- Dodac item ktory ciezko zdobyc, ktory po uzyciu, dodaje losowy bonus do przedmiotu, maksmalna ich ilosc wynosila by kolo 3. Moglo by wskakiwac np losowa statystyke w ilosci od 1-7 + np do armorow jakas regeneracja od 35-80 i absorbcje.
5:system upgrade- Kamyki niech nie dropia tylko niech beda do kupienia u npc za okolo 150 dolcow (Drop bardzo rzadki) a po nieudanym ulepszeniu spada plus a nie znika item... Ma to naprawde bardzo dobry stosunek w samej grze a ulepszanie jest bardzo trudne. (przy 37% szansy na ulepszenie na kazdym plusie do +5 wydawalo sie minimum 2kcc na kanpaiu)
Na razie nie bd sie rozpisywal dalej bo nie chce robic gradu... Licze na szybkie opinie ^^