No to napisze krotko na razie reszte moze pozniej .
1.Moim zdaniem powinno sie wyznaczyc postacie ktore maja byc tankiem , dps , mag , support .
Np.
tank - duzo hp , malo many , sredni przyrost zanjutsu / strenght , dodatkowy heal spelll, spory przyrost absorb / maly defense , maly przyrost reiatsu lvl
dps - sredni hp , sredni mp , duzy przyrost zanjutsu / strenght , paral , sredni przyrost def/abs , niski przyrost reiatsu lvl ,
mag - malo hp , duzo mp , maly przyrost zanjutsu / strenght , duzy przyrost defense / maly absorb , duzy przyrost reiatsu lvl , utamka
support - (ishida , stark , inoue powinni bic z dista dlatego tez sadze ze to idealne postacie na ta role) sredni hp , sredni mp , sredni przyrost distanse fighting / accuracy , sredni przyrost def/abs , spell na szybsze chodzenie ( mocniejszy od podstawowego ) , buffy , ?redni przyrost reiatsu lvl ,
Podkreslilem te spelle gdyz to jest kluczowe w tych profach moim zdaniem . Support bez szybszego chodzenia jak bije z dist bije mniej , a dorwalby go dps to zawsze szybciej by zwiac jak taki tank , maj?c dodatkowe haste . Tank i innych profesji spelle powinny by? w miare zrozumiale .
2.Teraz szkopul by polegac na tym by ustalic kto ma byc kim .
Moja propozycja jest taka :
Tank : Aizen , Zaraki , Nell , Sado , Ikaku , Yoruichi
Dps : Soi Fon , Renji , Uruhara , Yammamoto , Grimmjow , Ichigo
Mag : Rukia , Byakuya , Kyoraku , Tousen , Ulquiorra , Toushiro
Support : Inoue , Ishida , Starrk ( Jak wspomina?em )
3.Teraz balansacja spellow . Nalezaloby poprawic wiekszosc z nich ....
Tzn ....Przede wszystkim zmiencie grafiki spellow , zrobcie je od nowa ( te atakujace spelle ) ... transy swoja droga .
A techniki buffow :
Np.
support : inoue by miala summony , ktore ja bronic jak na suppa przystalo , Starrk to mogl przyzywac cero wolfes , Ishida hmh ... jemu w miare powinno dac cos w rodzaju trap skilla
tank : buffy na zanjutsu / strenght i def
dps : buff na zanjutsu / strenght
mag : buff na reiatsu lvl i def
Kazdy cd 5min 1 uzycie dziala 1min .
4.A jak mowa o pvp . Na drabinach , schodach zrobic exahoused , usunac , m walle i auto follow attack ( x ) .
5.I teraz ustawienia hp/mp .
W zaleznosci od rodzaju profesji dac ilosc adekwatna do tego .
Np.
tank : 105/55
dps : 85/60
mag : 55/105
support : 80/65
Dodatkowo za każdy trans ileś hp/mp i zan dmg / rei dmg (w % )
np.
Tylko przelicznik dmg ... nie chce mi się myśleć nad hp .... i to jest efekt końcowy .
tank : 220% zan 80% rei
dps : 250% zan 120% rei
mag : 120% zan 250% rei
support : 130% dist 150% rei
Jak pytacie dlaczego to powod jest prosty ... przelicznik w hp przy 105hp na 1000lvlu = 105000hp u tanka .... .
6. Mozna jeszcze dodac w miejsce nothing absorb skill tzn. def od melee atakow , a to by bylo pod reiatsu spelle ;s ....
Dmg zawsze mozna ustawic w czasie testow jak wyprobujecie owa sekwencje .
To na razie tyle .....
Ostatnio zmieniony przez Ametsu dnia Pon Sty 05, 2015 5:24 am, w całości zmieniany 9 razy